reklama

Ako ja môžem pomôcť Robertovi Ficovi a jeho vláde ?

O politike sa vždy bude veľa písať. Avšak nepamätám si, či som vôbec niekedy zachytil nejaký článok, ktorý by povzbudzoval našich politikov a želal im všetko dobré. Niektorí si možno poviete, že to nemá zmysel. Ja si myslím pravý opak.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
Obrázok blogu

Je dôležité, aby média hovorili o kauzách, ktoré vláda robí, aby napomínali tých, ktorí boli zvolení touto spoločnosťou. Ale príde mi smutné, že takmer to ostane len pri týchto veciach.

Keby som si náhodne zobral akýchkoľvek sto článkov, ktoré nejakým spôsobom súvisia s politikou, určite by som čítal len o : kauzách, o tom, ktorý politik čo vyviedol, kto sa s kým hádal, prečítal by som si negatívne vyhliadky a to by bolo všetko.

Na čo teda narážam? Podľa mňa je veľmi dôležité, ba priam kľúčové, aby sme tých, ktorí vládnu, povzbudzovali a vraveli im, že majú na viac.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Politici si už asi zvykli, že ak sa dostanú do najvyššej politiky, akoby prestávajú byť ľuďmi, automaticky sa stávajú terčom kritiky- takmer vždy negatívnej, stávajú sa terčom ohovárania. Dobre vieme, že ak ostaneme len pri tomto, slovenská politika nebude mať nejaký extra dôvod, aby sa výrazne zlepšila.

Ak rodič nepovzbudzuje svoje dieťa, nedrží mu palce a nevraví mu, že má na to, len ho stále komanduje, neustále hovorí, že čo robí zle, dieťa nemá veľkí motiváciu byť lepším.

Ak učiteľ nepovzbudzuje, neusmerňuje a nedáva šance svojmu žiakovi, ktorý možno na prvý pohľad vyzerá, že si školu len odsedí- ak mu neustále hovorí, že všetko robí zle a nech sa nad sebou zamyslí, študent namiesto motivácie dostane nechuť zmeniť sa k lepšiemu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Možno si hovoríte, že politik s týmito príkladmi takmer vôbec nesúvisí. Podľa mňa to nie je až taká pravda. Ak je politik zvyknutý, že vždy sa o ňom bude písať a hovoriť len negatívne, nebude veci príliš meniť.

A to nehovorím o ľuďoch, ktorí rozmýšľajú nad vstupom do vysokej politiky. Tí ľudia majú oprávnene pocit, že ak do nej vstúpia , nemajú šancu ostať dobrými ľuďmi.

Ako teda môžem ja pomôcť ľuďom tým, ktorí spravujú tento štát?

No minimálne písať a hovoriť o nich skôr s nádejou, že sú schopní veci robiť oveľa lepšie, než doteraz. Povzbudzovať ich všetkými možnými spôsobmi, aké ma len napadnú (blog, Facebook, pri politických debatách so známymi, atď. )

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A nakoniec ma napadá ešte jeden spôsob, ktorý však nie všetci uznávajú. Keď sa modlím a vidím výsledky modlitby , tak prečo by to nemalo fungovať aj v tomto smere? Takmer všetci sa určite zhodneme, že slovenská politika potrebuje zmenu. Minimálne v zmýšľaní politikov- že tí ľudia sú správcami tohto štátu, že to nie sú nejakí nadľudia, ktorí si robia, čo im príde na um. Vieme totiž, že platí výrok:" Ak chceš zmeniť svoje skutky, zmeň najskôr svoje zmýšľanie. "

Tiež sa mi veľmi páči myšlienka: "Aká je spoločnosť, takých má politikov." Ak my berieme politiku ako len niečo ,kde sa kradne a tuneluje, tak prečo vôbec očakávame, že sa to niekedy zmení?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Treba teda povzbudzovať, (modliť sa- ak ste veriaci :) ), a naozaj držať palce našim politikom, ktorí teraz vládnu- či už je to Fico, ale niekto iný. Kto povedal, že Fico musí byť do konca života za toho zlého?

Ondrej Kobela

Ondrej Kobela

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Neexistujú obyčajné veci. Existujú len veci, ktorým sme dovolili zovšednieť... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu